maandag 3 mei 2010

Hippe Pinkstermarkt Utrecht


Een hippe buitenmarkt met spullen van 50 creatieve webwinkels. Tijdens De Utrechtse Fabriek vindt je hippe spullen die met veel zorg zijn uitgezocht of handgemaakt. In het Griftpark in Utrecht zijn vrolijke schilderijen, knuffels of die one of a kind tas. Van kleurrijke kekke kinderkleding tot bijzondere vazen en schalen.
Ook kun je diverse workshops volgen, lekker eten en drinken en genieten van muziek.


Pinksterweekend
Zondag 23 mei 2010: 10.00 - 17.00 uur
Zaterdag 24 mei 2010: 10.00 - 17.00 uur

Prijzen
Gratis


Dit is echt iets voor ons! Maar de kans is natuurlijk erg groot dat dit weekend al volgepland staat ;)

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je zondag 23 en maandag 24 mei bedoeld in plaats van zaterdag.
    Ik zit even met mijn agenda voor en kan sowieso wel zondag 23 mei. maandag kan ik niet want dan ga ik onthaasten in een spa, (naakt of niet naakt;)) Dus ik zeg DOEN als we allemaal kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas de zondag ga ik gezellig een dagje naar me ouders toe en met me neefjes spelen, dus helaas! Maar neem vooral veel leuke gadgets anders voor mij mee.... :)

    BeantwoordenVerwijderen